Epic Qiwi

This is me

:(

Kategori: Allmänt

Idag har det varit mycket, kanske inte för andra men för mig. Så nu känner jag hur ångesten kommer smygande.
Är så trött på att jag inte kan göra något utan att bli sönderstressad och få ångest.

Jag blir även så ledsen och arg...stan varje gång jag går in på fb så är det någon gravid vän som skriver och gnäller över hur jobbigt det är att vara gravid.
Ni skulle bara förstå så ont det gör i mig :( ni är iaf gravida!!! en annan har försökt länge men d blir inget.

KOMMENTARER:

  • Ellinor säger:
    2014-12-09 | 05:18:58

    Du har mycket annat fantastiskt i ditt liv försöka att tänka på det ♡

  • Alex säger:
    2015-02-16 | 06:58:26

    Du är en fantastisk människa hjärtat.
    Glöm aldrig det. ...
    För eller senare kommer ni lyckas 😊

    Svar: Tack hjärtat <3 hoppas du har rätt!
    Qiwi

Kommentera inlägget här: