Epic Qiwi

This is me

fått tid

Kategori:

God morgon vänner!

Igår fick ett brev från reproduktionsavdelning att vi har fått en tid den 21/5. Eftersom vi har lämnat alla våra prover så kommer vi säkert att få vår dom då. Inte kul alls...ser inte fram emot mötet då man tror det värsta.
Tänk om vi aldrig kommer att få uppleva någon graviditet och njuta av att se våra barn växa upp.
Fy vad jobbigt att ens tänka på det...Kommer inte att vara människa när mötet närmar sig.

Förutom det så måste jag ju berätta att Luna har blivit stor flicka :) börjat löpa för första gången. Så nu fick jag för mig att jag skulle ge mig på att sy ett tikskydd till henne. Har ingen symaskin så det blir för hand. Kommer kanske inte bli så snyggt men huvudsaken är att den gör vad den ska.

Annars tänkte jag bara vara hemma och virka. Ännu en crappy dag idag. Hoppas det vänder snart.

Kommer att blogga en hel del i fortsättningen. Här kan folk välja om dem vill läsa om mitt liv eller inte...dem som tar sig tid att gå in och läsa är dem som bryr sig :)

Ha en bra dag!

KOMMENTARER:

  • Ellinor säger:
    2015-04-15 | 09:43:42

    Tänk inte om! Det behöver inte vara något fel i heller, dessutom finns det många barn världen över som behöver föräldrar :)

    Svar: Ja, ska försöka att inte tänka så mycket. Tyvärr är det svindyrt att adoptera vilket vanliga Svensson inte har råd med. men någon gång så händer det väl :)
    Qiwi

  • Frida säger:
    2015-04-15 | 12:46:28
    Bloggadress: http://www.fridaaaa.blo.gg

    Lycka till!
    Försök tänka framåt och positivt :D

    Svar: Tack så mycket <3
    Qiwi

Kommentera inlägget här: