Epic Qiwi

This is me

Fertilitetsutredningen

Kategori: Allmänt

Jaha då va det dax att ligga sömnlös igen.
I morgon är det dax för att lämna fler prover. Känns bra att fertilitetsutredningen är igång, men jag är fruktansvärt nervös. Tänk om det visar sig att jag aldrig kommer till att kunna bli gravid. Då kan man lika bra hänga sig!
Folk säger att det finns andra alternativ så som adoption. Men jag vill så gärna uppleva en graviditet, att veta att ett litet liv växer inuti en. Tänk om man aldrig får uppleva det :(
Jag har dragit mig för att göra denna utredning pga av rädslan för svaret vi kommer att få.

Håll tummarna för oss!


KOMMENTARER:

  • . säger:
    2015-02-17 | 10:28:25

    Du kan få ett eller två ägg av mig. :)

    Svar: Tack vad snällt :) vem du nu är :p
    Qiwi

Kommentera inlägget här: