Epic Qiwi

This is me

Alltid lika svårt med titel :p

Kategori:

Det var ett tag sen jag bloggade...kommer av mig hela tiden och glömmer bort det.
Nog inte många som följer min blogg för dem hinner tröttna/glömma den innan jag gör ett nytt inlägg :p
Men det är skönt att ha den för här kan man ventilera sina tankar och känslor utan att kasta det i huvudet på folk på fb. Här väljer folk om dem vill gå in och läsa eller inte :)

Tänkte att jag skulle berätta hur det gick på mötet. Makens simmare var perfekta, det var mig det var fel på vilket jag hade misstänkt. Det var något som kändes fel och gjorde ont.
Det visade sig att jag har förhöjd sköldkörtel vilket bidrar till övervikt och svårighet att få barn. Jag hade dessutom endometrios, det är en sjukdom där man får cystor...finns inget botemedel och inga värktabletter som hjälper mot smärtan.
MEN vi ska får provrörsbefruktning om jag lyckas gå ner 20kg, vilket lär ta sin lilla tid.

Blev lite besviken i fredags när jag vägde mig. Har bantat i 2 veckor och inte gått ner ens ett kg... det är sköldkörteln som försvårar det. Men min läkare i Trelleborg vill inte skriva ut medicin så jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig.

Från det ena till det andra så tänkte jag göra blogginlägg om hur det gick till när vi skaffade våra vovvar :) jag tycker att det kul att läsa historier om varför det blev som det blev så jag hoppas fler tycker det.

Ny ska jag ta medicinen och försöka sova även om det känns som om mitt hjärta är utanför kroppen och vänder.

God natt på er!
Kommentera inlägget här: